Gå tilbage til Runrig.dk From the North
Forum

FAQFAQ   Søg/SearchSøg/Search   Tilmeldte brugere/MemberlistTilmeldte brugere/Memberlist   Grupper/UsergroupsGrupper/Usergroups   Tilmeld/RegisterTilmeld/Register 
 Profil/ProfileProfil/Profile   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   Log ind/Log inLog ind/Log in 

Bruce går til operaen

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    From the North Forum Indeks -> Koncerter
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
henrik

Indmeldt: 06. feb 2007
Sidste besøg: 31. aug 2010
Geografisk sted/Location: København

IndlægSkrevet: Tors jul 29, 2010 1:30 pm    Emne: Bruce går til operaen Besvar, med citat

Nu ved Bruce, hvad han skal lave i en del af 2011. Jeg fik lige tilsendt dette link:

http://www.excalibur-show.com/en/home.html

/Henrik
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked/Send private message
inger lise hille

Indmeldt: 06. feb 2007
Sidste besøg: 10. sep 2010
Geografisk sted/Location: Oksbøl

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 5:01 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg havde godt læst om det på FB og fået mails fra tyske fans, som jo har fået julelys i øjnene, da de så oversigten over forestillingerne, hvor de
får deres del af kagen, må man da nok sige, nemlig 7 forestillinger ud af de 9, der indtil videre er offentliggjort! Shocked

Danmark er jo nok ikke det første prioritet mht. musicals eller rock operaer, hvad man nu vil kalde det. Og det kan man mene om, hvad man vil. Jeg må sige, at jeg blev "omvendt", da vi besøgte London for et par år siden. Wink

Mht. Bruce's udvikling som kunstner er jeg en anelse forbeholden - uden at være negativ - jeg tror, det giver gode penge og et PR-boost.
Kan dog ikke lade være med at tænke lidt længere frem .... og i den forbindelse Runrig .... men vil ikke fortabe mig i spekulationer! Bare ønske ham held og lykke! Cool
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    From the North Forum Indeks -> Koncerter Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum

Support: Support@runrig.dk